BRIEF
Nu am stiut de unde sa apucam brief-ul a carui cerinta este sa incurajam si sa determinam un consum mai mare de Coca Cola la mesele in familie. Tintele comunicarii sunt atat tineri 12-19 ani cat si mamele lor.
ANALIZA
Am facut un chestionar printre tinerii astia sa vedem ce mananca, de cate ori pe zi mananca si cu cine mananca. Am fost curiosi. Am aflat ca traim intr-o tara ce traieste cu cartofi prajiti . Am inceput sa ne gandim apoi cum sa punem campania asta cu Coca Cola la masa in ansamblul platformei de comunicare "Sete de viata".
DIAGNOZA
E greu. Un brief mai greu decat credeam/ne asteptam. Usor, panica trece...
CE FACEM
Ce sa facem, bine. Ne gandim. Ne mai gandim. Ne mai gandim. Noroc ca cei de la McCann au rabdare cu noi (multumim Ralucai si lui Titus). Iara ne gandim. Trebuie sa ne vina o idee. Poate chiar doua. Ce e mai bun decat o idee? Mult mai multe idei. Logic.
p.s. am crezut ca noaptea in somn...ei bine, NU.
4 comentarii:
care e briefu' de fapt ?
Silvia,
Avem asa:
sa incurajam si sa determinam un consum mai mare de Coca Cola la mesele in familie on regular basis, nu doar la sarbatori. Tintele comunicarii sunt atat tineri 12-19 ani cat si mamele lor.
aveau la un moment dat cantecul ala stupid cu "chiar daca iti place...dulce sau sarata...acra sau picanta...lalalalala"
sper ca nu faceti cantecel?:))
ba da, o sa facem un cantec...dar de data asta va fi rock combinat cu punk si ska...:)
nu, nu facem cantecele. marius moga e plecat cu treaba...si fara el..n-are sens
Trimiteți un comentariu