joi, 24 mai 2007

se zice ca

Daca n-ar fi ultimul moment, nu s-ar mai intreprinde nimic...

Un comentariu:

alenkaalena spunea...

se zice ca daca nu ar fi uratzei nu i-am recunoaste pe frumushei :)
problema mea sunt frumusheii care se vad uratzi si uratzeii care se vad frumushei! oare ei se vad altfel tocmai pentru ca isi cunosc secretele care ii fac atat de uratzi, sau le lipseste unul dintre simtzuri..si nu vrobesc de auz, gust, miros....?
frunusetzea e oricum o chestie relativa...iar unii nu o vad deloc! imi pare rau pentru ei:(
alina(alenkaalena) sunt, nu am blog si nici nu scriu de obicei...in seara asta m-a enervat pur si simplu o tipa de pe strada care comenta, citez:'tu, dar ea nu se vede?!'...si recunosc ca persoana despre care vorbea'tipa'era chiar una foarte frumoasa, recunosc asta desi mie chiar imi plac barbatzii :P...acum nu stiu cine nu se vedea???