Pentru echilibru & sanatate mintala !
Intrebari care ii invita sa raspunda cu calm pe membrii juriului de advertising de la Olimpiadele Comunicarii.
joi, 12 aprilie 2007
Alina Gavrila Bortun,
Aveti net prin cablu sau folositi Zapp?
6 comentarii:
Anonim
spunea...
Tot respectu pentru ideea cu intrebarile... E un soi d pupincurism care o sa dea roade, mai ales acum k v'ati calificat si mai toata crema publicitarilor o sa fie cu ochii pe voi... Felicitari! Va invidiez, dar nu va port ranchiuna...
In viata, ca si in fotbal ca si in publicitate, joci pe goluri. Pacat ca Dumnezeu nu e uneori stelist. In general, e bine sa fie bine sa sa joace multi, cat mai multi pentru ca victoria din marea finala sa fie mai glorioasa, iar meciul mai frumos. Asadar, ne pare rau ca nu v-ati calificat. OC dupa cum merg credem ca o sa le mai prinda si copiii nostri, asa ca...si voi la anul. Astea nu sunt din 4 in 4 precum Cupa Mondiala. Atunci ar fi trist. Doar o singura data in viata de student sa poti participa. (ma rog, acu cu 5 ani, de doua ori)
Cat despre pupicurism, va recomandam sa cititi pozitia noastra mai jos:
"La inceput am pus noi intrebari membrilor juriului (carora le multumim mult ca au raspuns) aici, pe blog, cu obiectivul clar de a genera notorietate echipei CEAI DE TEI.
Ce am reusit: -am avut in 24 de ore in jur de 1000 de vizitatori unici -am avut in 48 de ore raspunsuri de la peste jumatate din membrii juriului, iar pana in ziua preselectiei 12 din cei 16 membrii din juriu au raspuns la intrebarile adresate, raspunsuri pe care le puteti revedea citind blogul -ne-au sunat prietenii sa ne felicite -ne-au sunat alti prieteni sa ne spuna ca suntem niste nesimtiti ca ne "dam pe langa" juriu. (astia din urma nu auzisera de guerilla communication) -mama lui Alex a dat pe messenger blogul tuturor prietenilor ei -am aflat chestii despre membrii juriului care nu aparusera in interviuri sau pe net, lucruri amuzante sau pur si simplu raspunsuri date la calm. -am trimis mailuri la majoritatea agentiilor de publicitate si le-am invitat la ceai...am si baut ceai cu multa lume.
Totul pe principiul ca mai rau decat sa te vorbeasca lumea de rau e sa nu te vorbeasca lumea deloc.
S-a vorbit. Notorietatea a fost asigurata. Stiam ca ne va ajuta, dar in acelasi timp eram constienti de faptul ca asta inseamna pretentii mai mari, asteptari pe care riscam sa nu le putem atinge. Si mai stiam ca pana la urma juriul are o grila de notare. O grila de evaluare serioasa, bine pusa la punct cu care ne judecau campania, faptele, campania...remember...it was all about the campanie here...
Am facut acest blog ca un instrument de castigare de notorietate. Punct. Ne-a fost de folos? Da. Obiectivul a fost atins. Am avut cea mai mare notorietate dintre toate celalalte echipe inscrise la Olimpiadele Comunicarii, in faza de preselectie. "
Bravo! Totusi don't brag about it too much k s'ar putea sa o dati in extrema cealalta...v'am felicitat pentru ca am inteles c ati facut si am vazut ca functioneaza, acum nu e cazu sa-mi subestimati inteligenta si sa-mi scoateti ochii cu rezultate...scuze pentru stilul acid, va mai zic inca odata k nu va port ranchiuna...
Hahaha, sunteti bolnaviori cu intrebarile acestea de materie fecala. A, si Dumnezeu e ca si Mos Craciun si Zana Maseluta. Adica ceferist (as in Vive le CFR Cluj).
Orice intrebare are un raspuns. Dificultatea este insa sa il gasesti. Si dificultatea si mai mare e sa te calmezi: CHILL, BILL! Ceaiul de tei poate fi o solutie.
Pentru raspunsuri sau intrebari scrieti-ne cu calm la ceai.de.tei@gmail.com
Omul care culege florile de tei.
Love and scandal are the best sweeteners of tea. - Henry Fielding, "Love in Several Masques"
Alexandra Maior
Omul care pune apa la fiert.
Bread and water can so easily be toast and tea. -Author Unknown
Alina Cristiana Medaru
Omul care aduce ceaiul.
Find yourself a cup of tea; the teapot is behind you. Now tell me about hundreds of things. -Saki
Marius Popa
Omul care strange masa.
'The tea is coming!' ...she may want a martini, but make her drink tea.
-Alice Taylor, To School Through the Fields
Amalia Precup
Omul care bea ceaiul.
I hope next time when we meet, we won't be fighting each other. Instead we will be drinking tea together.
- Jackie Chan, Rumble in the Bronx
6 comentarii:
Tot respectu pentru ideea cu intrebarile...
E un soi d pupincurism care o sa dea roade, mai ales acum k v'ati calificat si mai toata crema publicitarilor o sa fie cu ochii pe voi...
Felicitari! Va invidiez, dar nu va port ranchiuna...
Draga Competitie,
In viata, ca si in fotbal ca si in publicitate, joci pe goluri. Pacat ca Dumnezeu nu e uneori stelist. In general, e bine sa fie bine sa sa joace multi, cat mai multi pentru ca victoria din marea finala sa fie mai glorioasa, iar meciul mai frumos. Asadar, ne pare rau ca nu v-ati calificat. OC dupa cum merg credem ca o sa le mai prinda si copiii nostri, asa ca...si voi la anul. Astea nu sunt din 4 in 4 precum Cupa Mondiala. Atunci ar fi trist. Doar o singura data in viata de student sa poti participa. (ma rog, acu cu 5 ani, de doua ori)
Cat despre pupicurism, va recomandam sa cititi pozitia noastra mai jos:
"La inceput am pus noi intrebari membrilor juriului (carora le multumim mult ca au raspuns) aici, pe blog, cu obiectivul clar de a genera notorietate echipei CEAI DE TEI.
Ce am reusit:
-am avut in 24 de ore in jur de 1000 de vizitatori unici
-am avut in 48 de ore raspunsuri de la peste jumatate din membrii juriului, iar pana in ziua preselectiei 12 din cei 16 membrii din juriu au raspuns la intrebarile adresate, raspunsuri pe care le puteti revedea citind blogul
-ne-au sunat prietenii sa ne felicite
-ne-au sunat alti prieteni sa ne spuna ca suntem niste nesimtiti ca ne "dam pe langa" juriu. (astia din urma nu auzisera de guerilla communication)
-mama lui Alex a dat pe messenger blogul tuturor prietenilor ei
-am aflat chestii despre membrii juriului care nu aparusera in interviuri sau pe net, lucruri amuzante sau pur si simplu raspunsuri date la calm.
-am trimis mailuri la majoritatea agentiilor de publicitate si le-am invitat la ceai...am si baut ceai cu multa lume.
Totul pe principiul ca mai rau decat sa te vorbeasca lumea de rau e sa nu te vorbeasca lumea deloc.
S-a vorbit. Notorietatea a fost asigurata. Stiam ca ne va ajuta, dar in acelasi timp eram constienti de faptul ca asta inseamna pretentii mai mari, asteptari pe care riscam sa nu le putem atinge. Si mai stiam ca pana la urma juriul are o grila de notare. O grila de evaluare serioasa, bine pusa la punct cu care ne judecau campania, faptele, campania...remember...it was all about the campanie here...
Am facut acest blog ca un instrument de castigare de notorietate. Punct. Ne-a fost de folos? Da. Obiectivul a fost atins. Am avut cea mai mare notorietate dintre toate celalalte echipe inscrise la Olimpiadele Comunicarii, in faza de preselectie.
"
Bravo! Totusi don't brag about it too much k s'ar putea sa o dati in extrema cealalta...v'am felicitat pentru ca am inteles c ati facut si am vazut ca functioneaza, acum nu e cazu sa-mi subestimati inteligenta si sa-mi scoateti ochii cu rezultate...scuze pentru stilul acid, va mai zic inca odata k nu va port ranchiuna...
Draga Competitie,
Multumim din nou.
Parte din comment-ul nostru era dintr-un articol de pe blog-ul asta. Si-atata.
Hahaha, sunteti bolnaviori cu intrebarile acestea de materie fecala.
A, si Dumnezeu e ca si Mos Craciun si Zana Maseluta. Adica ceferist (as in Vive le CFR Cluj).
Trimiteți un comentariu