joi, 12 aprilie 2007

Intrebari deja raspunse?

Au baut azi ceai de tei si au raspuns la urmatoarele intrebari (si multumim):

1/ Razvan Matasel

INTREBAREA: Chiar sunteti fighter? Like in Fight Club or something? Is this legal?
RASPUNSUL: aici

INTREBAREA: In calitate de strateg ce parare aveti despre spotul cu mielul?
RASPUNSUL: aici

2/ Sorin Psatta

INTREBAREA: Cati oameni incap cu adevarat intr-un Logan MCV, strategic vorbind?
RASPUNSUL: aici

INTREBAREA: E adevarat ca veniti la birou la aceeasi ora cu Basescu?
RASPUNSUL: aici.

Atata pentru moment. Va tinem la curent?

Tot azi:
-am fost noi penibili aici. A murit Vonnegut si noi am pus invitatie la ceai. Si ne-am cam luat-o. Dar, asa-i in fotbal.

-a fost de bine aici si aici.

Ne linistim. Continuam.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am ras de m-am spart. OK, sunteti pe placul meu, sunteti surprinzatori, inventivi si haiosi. O sa pun un link spre voi in apele mele teritoriale.

Anonim spunea...

Vonnegut e un mare scriitor...Are un umor bestial. Nu s-ar fi suparat pentru ce ati facut...Citi Abatoru 5 si va veti convinge...Mii de romani l-au iubit in tacere inainte de 89. Il citeau pe ruptelea pe unde gaseau cate ceva tradus de el. Vonnegut a fost o Respiratie pentru mii de romani...

Echipa ce face ceai de tei spunea...

Multumim pentru suportul oferit si pentru recomandari