Pentru echilibru & sanatate mintala !
Intrebari care ii invita sa raspunda cu calm pe membrii juriului de advertising de la Olimpiadele Comunicarii.
joi, 12 aprilie 2007
Domnule Sorin Psatta,
Cati oameni incap cu adevarat intr-un Logan MCV, strategic vorbind?
10 comentarii:
Anonim
spunea...
jos palaria, foarte buna si strategica intrebarea, hehehe... nu va mai dau si raspunsul, ca sa fie ca'n viata/agentie, unde adeseori una vorbesc "strategii" si alta aud "creativii".
Domnule Sorin Psatta (ce nume weird, suna ca un hard disk), citatul "ca'n viata/agentie, unde adeseori una vorbesc "strategii" si alta aud "creativii"." este foarte stupid. Inteleg, ca sa iti procuri painea din advertising trebuie sa strangi din buci, sa te supui, sa pupi la pupa, sa faci campanii rasuflate, etc. Intrebarea mea, care nu este stupida, ca a ALTORA, este: "What the fuck happened with DARE TO BE GREAT?". A murit conceptul o data cu noul val de oameni infometati dupa o paine plina de viermi si sobolani morti? Suntem ca o turma de purcei nou nascuti, cu botul indreptat spre unicul san lasat al scroafei asteia de viata? Si inca o chestie, Da Vinci spunea ca arta si stiinta sunt unul si acelas domeniu, doar ca noul om le-a separat, facand astfel si cea mai mare greseala a sa. Pentru cei care imi fac mie ceai in timp ce scriu chestii diferite adica interesante pe blogul vostru, ca sa va cresc putin audienta, sper sa va schimbati atitudinea de pupincuristi. Raspunsul este 5 membrii neoriginali incap intr-un Logan. O minte stralucita incape cu fundu-i labartat in orice masina fundul acestuia pofteste.
1/Mersi mult pentru chestiile interesante puse pe blog care ne cresc audienta.
2/Noi nu cautam audienta cu blogul asta (desi a fost atinsa), ci a fost -dupa cum bine expicam intr-un post - o modalitate(eficienta) de a obtine notorietate inaintea unei preselectii pentru un concurs de advertising.
3/ Daca am fi participat la olimpiada de chimie, probabil faceam altceva, dar la olimpiada de advertising am fost nevoiti sa apelam la solutii de advertising.
1/Mersi mult pentru chestiile interesante puse pe blog care ne cresc audienta.
2/Noi nu cautam audienta cu blogul asta (desi a fost atinsa), ci a fost -dupa cum bine expicam intr-un post - o modalitate(eficienta) de a obtine notorietate inaintea unei preselectii pentru un concurs de advertising.
3/ Daca am fi participat la olimpiada de chimie, probabil faceam altceva, dar la olimpiada de advertising am fost nevoiti sa apelam la solutii de advertising.
Pe parcursul replyurilor deloc inspirate la vorbele mele, v-ati luat de niste tehnicalitati de genul: mici lacune de exprimare (si pe aceasta cale imi cer scuze), dar e greu sa ramai coerent la subiectele ce indeamna mai marii advertisingul sa isi dea scutecul cunostintelor in scopul unora de a-l devora.
Hai sa ma iau si eu de o tehnicalitate, alta decat ca raspunsul vostru este stupid: nu se da dublu click pe "publish your comment".
De unde atata inversunare? Trebuia sa reformulati intrebarea; sunand cam asa: Domnule Matei Tudor, De unde aveti atata inversunare? Functioneaza mai bine intr-un logan MCV?
Am pus de doua ori pentru ca prima oara pusesem o virgula in plus si ne-a fost peste mana sa mai stergem comentariul. Plus ca stii cum e vorba aia: mai bine de doua ori decat niciodata.
Orice intrebare are un raspuns. Dificultatea este insa sa il gasesti. Si dificultatea si mai mare e sa te calmezi: CHILL, BILL! Ceaiul de tei poate fi o solutie.
Pentru raspunsuri sau intrebari scrieti-ne cu calm la ceai.de.tei@gmail.com
Omul care culege florile de tei.
Love and scandal are the best sweeteners of tea. - Henry Fielding, "Love in Several Masques"
Alexandra Maior
Omul care pune apa la fiert.
Bread and water can so easily be toast and tea. -Author Unknown
Alina Cristiana Medaru
Omul care aduce ceaiul.
Find yourself a cup of tea; the teapot is behind you. Now tell me about hundreds of things. -Saki
Marius Popa
Omul care strange masa.
'The tea is coming!' ...she may want a martini, but make her drink tea.
-Alice Taylor, To School Through the Fields
Amalia Precup
Omul care bea ceaiul.
I hope next time when we meet, we won't be fighting each other. Instead we will be drinking tea together.
- Jackie Chan, Rumble in the Bronx
10 comentarii:
jos palaria, foarte buna si strategica intrebarea, hehehe... nu va mai dau si raspunsul, ca sa fie ca'n viata/agentie, unde adeseori una vorbesc "strategii" si alta aud "creativii".
va multumim pentru raspunsul prompt si asteptam sa va oferim un ceai de tei.
Hehe, cred că e mai important să fii creativ când încerci să cazezi cât mai mulţi oameni într-un Logan MCV :)
Domnule Sorin Psatta (ce nume weird, suna ca un hard disk), citatul "ca'n viata/agentie, unde adeseori una vorbesc "strategii" si alta aud "creativii"." este foarte stupid.
Inteleg, ca sa iti procuri painea din advertising trebuie sa strangi din buci, sa te supui, sa pupi la pupa, sa faci campanii rasuflate, etc.
Intrebarea mea, care nu este stupida, ca a ALTORA, este: "What the fuck happened with DARE TO BE GREAT?". A murit conceptul o data cu noul val de oameni infometati dupa o paine plina de viermi si sobolani morti? Suntem ca o turma de purcei nou nascuti, cu botul indreptat spre unicul san lasat al scroafei asteia de viata?
Si inca o chestie, Da Vinci spunea ca arta si stiinta sunt unul si acelas domeniu, doar ca noul om le-a separat, facand astfel si cea mai mare greseala a sa.
Pentru cei care imi fac mie ceai in timp ce scriu chestii diferite adica interesante pe blogul vostru, ca sa va cresc putin audienta, sper sa va schimbati atitudinea de pupincuristi. Raspunsul este 5 membrii neoriginali incap intr-un Logan. O minte stralucita incape cu fundu-i labartat in orice masina fundul acestuia pofteste.
Salut, Matei!
Ce faci?
Totul e ok?
1/Mersi mult pentru chestiile interesante puse pe blog care ne cresc audienta.
2/Noi nu cautam audienta cu blogul asta (desi a fost atinsa), ci a fost -dupa cum bine expicam intr-un post - o modalitate(eficienta) de a obtine notorietate inaintea unei preselectii pentru un concurs de advertising.
3/ Daca am fi participat la olimpiada de chimie, probabil faceam altceva, dar la olimpiada de advertising am fost nevoiti sa apelam la solutii de advertising.
Si o intrebare: de unde, atata inversunare?
Chill, Bill!
Salut, Matei!
Ce faci?
Totul e ok?
1/Mersi mult pentru chestiile interesante puse pe blog care ne cresc audienta.
2/Noi nu cautam audienta cu blogul asta (desi a fost atinsa), ci a fost -dupa cum bine expicam intr-un post - o modalitate(eficienta) de a obtine notorietate inaintea unei preselectii pentru un concurs de advertising.
3/ Daca am fi participat la olimpiada de chimie, probabil faceam altceva, dar la olimpiada de advertising am fost nevoiti sa apelam la solutii de advertising.
Si o intrebare: de unde atata inversunare?
Chill, Bill!
Pe parcursul replyurilor deloc inspirate la vorbele mele, v-ati luat de niste tehnicalitati de genul: mici lacune de exprimare (si pe aceasta cale imi cer scuze), dar e greu sa ramai coerent la subiectele ce indeamna mai marii advertisingul sa isi dea scutecul cunostintelor in scopul unora de a-l devora.
Hai sa ma iau si eu de o tehnicalitate, alta decat ca raspunsul vostru este stupid: nu se da dublu click pe "publish your comment".
De unde atata inversunare? Trebuia sa reformulati intrebarea; sunand cam asa:
Domnule Matei Tudor,
De unde aveti atata inversunare? Functioneaza mai bine intr-un logan MCV?
Keep in touch gurlz.
:))))
Am pus de doua ori pentru ca prima oara pusesem o virgula in plus si ne-a fost peste mana sa mai stergem comentariul. Plus ca stii cum e vorba aia: mai bine de doua ori decat niciodata.
"Acum or niciodata", "Ata ete", "U gotta have money to make money", "It takes a filthy bitch to give you AIDS", "No smart chickin haz SARS".
Originalitatea nu vine din folclor.
Trimiteți un comentariu