joi, 12 aprilie 2007

Una pentru domnul Razvan Capanescu

CE MARCA AVEA HANORACUL ?

4 comentarii:

Anonim spunea...

:))... imi cer scuze pentru deschiderea tarzie a monitorului, am circumstante atenuante... se numesc PPM-uri si cand pica pe capul omului din agentie chiar nu poa' sa scape. Hanoracu' parea o marec scumpa ca d'aia mi-au venit piticii. Mi-ar fi placut sa fie brand "moka" - foarte ieftin si bun :).

Echipa ce face ceai de tei spunea...

Te intelegem cu PPM-urile sau alea de zici tu ca te iau cu forta si te atenueaza...dar PPM-urile astea/astia nu sunt niste pitici mici si portocalii care vin si nu mai scapi de ei...adica scapi, nu?

Anonim spunea...

ba da... deci i-ati vazut si voi :)!
am piticii portocalii si in sertar si fo doi care isi balangane piciorusele de pe monitor ... e incredibil pe aici.... si la pranz vine unul gras si un pic verzuliu spre motz care imi suna cu trompeta schimbarea salii de sedinte. de cate ori le rog de doamnele care fac curat sa ii stearga de pe biroul meu se uita cu ochi mari la mine si dau din cap marunt. nu ma intelege nimeni :(!

Echipa ce face ceai de tei spunea...

noi nu i-am vazut pentru ca noi nu am filmat decat filmul vietii noastre pana acum...care nu are reclame in el, deocamdata (adunam ceva popularitate si apoi facem grila de cost: pentru pauza publicitara din filmul asta de-ti ziceam de el)

razvan,daca aia de pe monitor cad intre tastele de la tastatura cred ca o sa-si rupa capu' sau coloana...ai grija de ei, ca si ei vor avea grija de tine...