luni, 23 aprilie 2007

Am dat spaga la Olimpiadele Comunicarii

Da, normal, titlul e facut sa va atraga atentia. E un sambure mic, mic, mic de adevar pe care il veti descoperi citind acest text pana la capat. This is what titles are for, nu?

La inceput am pus noi intrebari membrilor juriului (carora le multumim mult ca au raspuns) aici, pe blog, cu obiectivul clar de a genera notorietate echipei CEAI DE TEI.

Ce am reusit:

-am avut in 24 de ore in jur de 1000 de vizitatori unici
-am avut in 48 de ore raspunsuri de la peste jumatate din membrii juriului, iar pana in ziua preselectiei 12 din cei 16 membrii din juriu au raspuns la intrebarile adresate, raspunsuri pe care le puteti revedea citind blogul
-ne-au sunat prietenii sa ne felicite
-ne-au sunat alti prieteni sa ne spuna ca suntem niste nesimtiti ca ne "dam pe langa" juriu. (astia din urma nu auzisera de guerilla communication)
-mama lui Alex a dat pe messenger blogul tuturor prietenilor ei
-am aflat chestii despre membrii juriului care nu aparusera in interviuri sau pe net, lucruri amuzante sau pur si simplu raspunsuri date la calm.
-am trimis mailuri la majoritatea agentiilor de publicitate si le-am invitat la ceai...am si baut ceai cu multa lume.

Totul pe principiul ca mai rau decat sa te vorbeasca lumea de rau e sa nu te vorbeasca lumea deloc.

S-a vorbit. Notorietatea a fost asigurata. Stiam ca ne va ajuta, dar in acelasi timp eram constienti de faptul ca asta inseamna pretentii mai mari, asteptari pe care riscam sa nu le putem atinge. Si mai stiam ca pana la urma juriul are o grila de notare. O grila de evaluare serioasa, bine pusa la punct cu care ne judecau campania, faptele, campania...remember...it was all about the campanie here...

Am facut acest blog ca un instrument de castigare de notorietate. Punct. Ne-a fost de folos? Da. Obiectivul a fost atins. Am avut cea mai mare notorietate dintre toate celalalte echipe inscrise la Olimpiadele Comunicarii, in faza de preselectie.

ACUM, PRESELECTIA.

A venit randul nostru sa fim luati la intrebari.

A venit randul nostru sa dam raspunsuri la calm.

Avem o marturisire de facut: AM DAT SPAGA.

Da, am oferit o mica atentie membrilor juriului o mica atentie. Pliculete...cu ceai de tei.

A fost distractiv, am ras toti si echipa si juriul. Juriul a intrebat de campanie si noi stiam ca de fapt de-aia eram acolo. Si acum, fapte: Ce ati pregatit pentru astazi?

Campania noastra era simpla: lumea merge la munca pentru a lua concediu, lumea e fan concedii,armata va da concedii pline de aventura si va si plateste pentru asta. Tu, omule, te inrolezi practic in aventura. Strategic era destul de indoilenica ruta si destul de putin credibila. Creativ insa am reusit sa o ducem pe un drum bun. O sa va prezentam si campania la un moment dat.

Asa ca noi, echipa CEAI de TEI am fost una dintre echipele alese pentru a intra in proba de advertising de la editia 2007 a Olimpiadelor Comunicarii.

8 comentarii:

Anonim spunea...

yey. bafta si bafta si bafta. si nu in ultimul timp, astept sa ne vedem la un ceai ;)

Echipa ce face ceai de tei spunea...

din cate am "auzit" o sa vizitezi Bucurestiul pe 12 mai. Bem atunci un ceai :)

Anonim spunea...

Trebuie sa va felicit initiativa cu blogul asta. V-ati documentat despre fiecare membru al juriului, le-ati ochit blogurile (sau ati dat voi cumva de ei), intrebarile au fost surprinzator de amuzante si coerente, si le-ati atras atentia tuturor.

Congratulations, mates! Asteptam prezentarea finala!

andreea s spunea...

foarte foarte isteatza toata strategia voastra! bravo. ati resuit sa implicati si sa atrageti atentia asupra echipei voastre.

bafta multa, ceea ce poate fi mai tare acum este sa depasiti asteptarile noastre printr-o prezentare cu continut. eu una sunt chiar curioasa. din nou, mult noroc.

Echipa ce face ceai de tei spunea...

Multumim Andreea, multumim Mihnea.

Anonim spunea...

Hello! Am vrut sa va spun doar ca sunteti foarte tari si suns sigura ca voi o sa castigati! As fi vrut sa castigam noi dar, din pacate, nu mai avem cum:) Oricum, sunteti faini!

Echipa ce face ceai de tei spunea...

Multumim, Ines. Se "joaca" si la anul :)

Anonim spunea...

ah, so the key to winning it is brown nosing. checked that. see you next year homos.