miercuri, 18 aprilie 2007

Punere la zi

Ne-am bucurat tare azi si am mai uitat de ziua de joi, ora 13:57 cand am aflat cateva chestii:

-ca pestisorul de aur e cel mai tare. (de la Mihai Coliban, mai precis de aici).
-ca Mihai Coliban stia ca cei nascuti in 1989 implinesc 18 ani anul asta. (dovada).
-ca exista intr-adevar, dupa cum banuiam cu totii si un secret in spoturile de genul ala cu megabass. Adrian Botan ne zice ceva despre asta aici.
-ca la agentia unde lucreaza Andrei aka Adrian Botan (ca noi i-am gresit numele de 3 ori pana acum-scuze!) deci...la agentia unde lucreaza el este un baiat Maldini. Fetele sunt foarte curioase daca Maldini despre care ne-a zis Adrian Botan aici este dragut.
Se pare ca, pana la ora la care scriem aceste randuri, Maldini nu face parte din juriu, ceea ce nu poate fi decat un semn bun pentru noi, baietii din echipa. Speram ca asa, fara acest Maldini in juriu, fetele noastre sa se poate concentra si sa raspunda si sa vorbeasca frumos. Si noi baietii putem, dar ele vorbesc parca mai frumos.
-si, tot Adrian Botan ii da dreptate lui Bogdan Naumovici aici.
Oricum din toate astea de mai sus, cel mai tare ne-am bucurat ca Adrian Botan ne-a dezvaluit despre existenta lui Maldini. Ramane cea mai buna veste pe ziua de azi.
Pana la urma treaba asta cu blogul cu intrebari si raspunsuri, iata, este OK.

Un comentariu:

Anonim spunea...

na ca m-ati facut curiosi cu Maldini al vostru...;;) acum ma uit is eu ca retinusem un tip dragutz si vreau sa vad dc e ala :))