vineri, 13 aprilie 2007

Mielul a fost cumparat de altii?

Bogdan Naumovici a acceptat si el invitatia la ceai si ne-a raspuns pe mail la intrebari. Ne-am bucurat si le-am postat.

Asa ca daca vreti sa vedeti cat a costat kilu de miel si cine l-a cumparat, puteti afla chiar de la domnul Naumovici citindu-i raspunsul aici.

Iar daca vreti sa aflati de ce interviurile fata in fata de pe iqads cu domnul Naumovici si domnul Botan sunt interesante,ne spune cel dintai aici.

Daca mai aflam de la domnul Naumovici si de ce nu a zburat mielul am putea sa spunem ca ultimele 24 de ore au fost chiar OK.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Azi, la IQAds FM, Andrei Hategan m-a intrebat "de cati miei a fost nevoie sa iasa viralul cu Bogdan?". M-a cam prins cu intrebarea asta :)

I-am zis sa-l sune pe Bogdan :)

Echipa ce face ceai de tei spunea...

Noi ne mai intrebam ce a avut de zis organizatia de protectie a animalelor...dar cred ca in publicitate, mai bine nu ne mai intrebam.

Important e ca spotul e foarte tare, ca si-a propus sa circule si a circulat si ca pastele a trecut si mieii sunt acum in singuranta...inainte de paste se intamplau drame si mai mari decat aruncatul mieilor prin aer...oamenii le scoteau ficatii mieilor si faceau drob si tot asa...

corina spunea...

multa bafta! mi-ar placea sa cashtigatzi! :)