joi, 12 aprilie 2007

Campania Leo Burnett "Protejeaza sanatatea mintala a juriului. Gandeste-te de 2 ori inainte sa te inscrii"

Campania de advertising pentru inscrierile la Olimpiadele Comunicarii este realizata de agentia Leo Burnett.

Conceptul ei este complet atipic. Potentialilor participanti li se transmite mesajul: “Protejeaza sanatatea mintala a juriului. Gandeste-te de 2 ori inainte sa te inscrii”.

Campania urmareste sa ii descurajeze pe tinerii care se inscriu la Olimpiadele Comunicarii doar pentru ca au auzit ca e “la moda” sa lucrezi in Advertising sau in Relatii Publice. In schimb, organizatorii spera ca prin intermediul ei sa ii atraga pe cei mai buni dintre tinerii care au dus pasiunea pentru comunicare dincolo de hobby, si care sunt gata sa lucreze cu succes intr-o agentie sau intr-un departament de comunicare.

Executiile campaniei duc la extrem efectul pe care il au participantii din prima categorie asupra membrilor Juriului. Acestia o iau razna si fac tot felul de lucruri nebunesti.

Online - "Mielu"



Vezi filmul pe You Tube



Online - "Hanoracu"



Vezi filmul pe You Tube



Online - "Zanul"


Vezi filmul pe You Tube


Radio - "Pestisorii"


Asculta spotul pe You Tube




Print - "Paharul"

Print - paharul


Print - "Creionul"

creionul_mic
Da clic pe imagine pentru dimensiunea mare.


Spune-ne ce parere ai despre campanie pe Forum.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Technocrati, toyota advensis, flicker, modzilla, monstra, impontent, indentitate. v-ati prins, ca doar sunteti creativi. daca nu, mai incercati.

Echipa ce face ceai de tei spunea...

imitare humanum est...:)

asa-s oamenii....da' adibas ce-are, de ce nu l-ai pus in lista?

sau PLIMA e mai OK? Uneau astia L cu I si iesea un usor, vag U.

Anonim spunea...

nu e vorba de panasonix, plima sau reembok. astea sunt intentionate.
e vorba de o scapare neintentionata la techorati, fara - c - . tindem sa scriem cum ni se pare ca e mai bine: flicker/flickr, monstra/mostra technocrati/tehnorati etc. acum se intelege primu meu post, nu? ...deh...asa-s eu perfectionist si detailist. adica atent la detalii :)

Echipa ce face ceai de tei spunea...

a...intelegem acuma ce zici...vezi...ca nu suntem chiar asa creativi...sau cel putin nu tot timpul.

mersi!!!

Echipa ce face ceai de tei spunea...

am modificat...multumim din nou mult!

Anonim spunea...

pheew. that was close. imi vine in minte anecdota aceea clasica de pe messenger: el agata o tipa, vorbesc vreo 2 ore, iar la un moment dat ea ii spune nu-stiu-ce iar el vrea sa-i raspunda 'misto!'. insa din avant, apasa repede tastele si in graba agata in cuvant si tasta u pe langa i , ruinandu-si involuntar toata idila...