vineri, 13 aprilie 2007

O noua intrebare pentru Bogdana Butnar & Razvan Matasel

Considerati, din punct de vedere strategic, ca este justificat sa trimiti un brief in creatie care sa spunem (la intamplare) sa ceara sa creasca recrutarile in armata in contextul in care la usa la unitatile de recrutare sunt 8 /loc?

Se merita campania de convingere sa intre cand usa oricum e prea stramta?

3 comentarii:

Bogdana Butnar spunea...

Dragii ceinari teiosi, noi am primit inainte de a se publica briefurile o scurta intrebare despre ce parare avem de subiecte.

eu 'nu stiu altii cum sunt' DAR ca strateg mi se pare mai degraba desuet sa dai briefuri in vid in vremea Internetului cand omul poate sa verifice orice - adicatelea sa nu le dai chiar pe bune, si sa ceri research serios etc etc. eu m-am opus acestui line-up de campanii cu argumentul ca sunt campanii care solicita muschiul candidatului aproape exclusiv pe creatie. i'm all for solutions to real problems dar...data viitoare, cred :-(
pe de alta parte puteti fii disruptive si sa veniti cu un off-brief spunand ca problema nu e reala si ca voi ati indentificat adevarata problema si solutie. de la orice strateg veti scora highest

Echipa ce face ceai de tei spunea...

bogdana, multumim!

o sa ne gandim ce si cum facem...avem ceva idei si ne focusam in continuare sa rezolvam brief-ul cat mai pertinent...asteptarile sunt mari, oamenii vor calitate, tre sa le dam ce vor...

asa ca...noi muncim in paralel la brief si ne gadim la solutii cat mai reale, pentru ca, nu-i asa, legatura cu realitate esentiala :))

speram ca ti-a placut prima gura de ceai de tei...

Bogdana Butnar spunea...

loved it! :-) keep up the good work